Lancering verkoop

DUURZAME HUIZEN EN APPARTEMENTEN IN HARTJE GENTBRUGGE

Op 1 juni om 10u gaat de verkoop van ‘t Verband van start.
We lichten je graag op 18 mei om 11u toe hoe dat in z’n werk zal gaan.

INFOMOMENT

Eindelijk is het zo ver! De langverwachte verkoop van de woningen en appartementen in de nieuwe wijk ‘t Verband in Gentbrugge gaat van start. Vanaf 1 juni om 10u zal je je nieuwe woning kunnen aankopen. Hoe dat precies in z’n werk zal gaan, lichten we graag toe tijdens een infomoment over het project. Naast uitleg over de woningen en appartementen, duiken we in de Woonmodule-tool zodat je op het moment van verkoop snel en gemakkelijk online jouw nieuwe thuis kan reserveren indien je dat wil.

Het infomoment van 18 mei start om 11u in WATT The Firms, Nieuwewandeling 62 in Gent.

TOEKOMSTPLANNEN

De nieuwe woningen zijn deel van een grotere herontwikkeling op de voormalige Sint-Jozefsite. Er komt een nieuw groot buurtpark, een sportmedisch centrum en ook de verdiepingen boven de huidige polikliniek van Maria Middelares krijgen een nieuwe invulling: bedrijvencentrum WATT The Health. We kunnen dit gerust de gezondste wijk van Vlaanderen noemen!

Om die toekomstplannen te kunnen waarmaken, werken we samen met twee Gentse architectenbureau’s: KRAS Architecten en Archipl Architecten. Zij zorgen voor een passende, moderne architectuur.

‘T VERBAND IN HET KORT

• 10 gezinswoningen met private tuin, waarvan één stapelwoning
  • 39 duurzame appartementen – er zijn zowel studio’s als één-, twee- en drieslaapkamerappartementen
  • Grenzend aan een nieuw groot park, wat zorgt voor een oase aan rust
  • In het hartje van Gentbrugge, op 13 min fietsen van de Korenmarkt
  • Op slechts 4 minuten fietsen van de Gentbrugse Meersen
  • Dicht bij allerlei winkels en openbaar vervoer
  • Alle moderne comfort met een lage energiefactuur

Schrijf je in voor het infomoment voor de lancering van ‘t Verband op 18 mei

Kan je er niet bij zijn op 18 mei? Laat dan je gegevens achter en we houden je op de hoogte.